در بررسی تعدادی از شرکتهایی که در یکسال اخیر درگیر مذاکرات B2B بودهاند، 78% اعلام کردهاند علیرغم علاقمندی اولیه، مذاکره به نتیجه نرسیده است. مهمترین دلایل شکست در مذاکرات تجاری معمولاً شامل این موارد میشوند:
کانالهایی که میتوان برای شروع مذاکرات متصور بود:
برگزاری هیئتهای تجاری
اهم موانع و مشکلات موجود با انتخاب شیوه فروش در قالب برگزاری نشستهای B2B در هیئات تجاری را میتوان در سه گروه اصلی طبقهبندی کرد:
از 3 ماه قبل تا اعزام هیئت
روزهای برگزاری نشست B2B
تا یک سال پس از مذاکره
خدمات ما
بسته پیشنهادی ما
ایجاد فرصت صحیح برای شروع مذاکره B2B
مدیریت صحیح ارتباطات تا حصول نتیجه
برقراری صحیح ارتباطات بینالمللی (بستر برگزاری جلسه آنلاین بینالمللی، خط تلفن معتبر بین المللی و ...)
آموزش
کمک به انعقاد قرارداد
در صورت علاقه به همکاری فرم زیر را تکمیل نمایید
اطلاعات رابط